گزارش اتفاقات روز جمعه مورخ 10 آبان 92 در برنامه پیرزن کلون
گروه کوهنوردی آوا
گزارش صعود به قلل ایران

اطلاعیه / قابل توجه مسئولین بخش های جستجو و نجات استان‌ها انعقاد تفاهم نامه همکاری فدراسیون با سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر واژه کوهستان یا قبرستان: شاهوار ۱۷.۱۲.۹۷ یخ نوردی دره هملون ۲۸.۱۰.۹۷ گاوبینی ۲۱.۱۰.۹۷ گاوبینی ۲۱.۱۰.۹۷ نجفدر به هاره قسمت سوم تصاویر نجفدر به هاره قسمت دوم تصاویر نجفدر به هاره قله برج ۱۰.۶.۹۷ تصاویر قله پاشوره ۲۲.۴.۹۷ دوره نجات فنی دهمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمالی تهران برگزار شد خط الراس ریزان.پرسون.اندار.۹۷۰۳۰۱۸ مصوبات نهمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمال تهران: دهمین شماره گاهنامه «صعود» منتشر شد مصوبات هشتمین جلسه کمیسیون ایمنی ارتفاعات شمال تهران


گزارش اتفاقات روز جمعه مورخ 10 آبان 92 در برنامه پیرزن کلون

 

 گزارش روزانه از اتفاقی که برای ایشان افتاده است را حتما  در سایتش مطالعه نمایید

باشد که درس عبریتی باشه برای همه ماها و هم یه تجربه  موقعی که سرپرست موردی رو اعلام میکنه 

حتما به حرفش گوش کنیم.در ضمن در اینجا لازم میدونم لزوم یادگیر و آموزش رو حتما فراموش نکنید.

در این حادثه که خدا کمک کرد و بخیر گذشت.اگر ایشان یه طناب انفرادی و یکسری لوازم فرود همراهش بود راحتتر

و سریعتر نجات پیدا میکرد. 

http://www.pilesport.com/index.php?%20page=index/index

نجات کوهنورد پیر در ارتفاعات فشم

نجات کوهنورد پیر در ارتفاعات فشم

نجات کوهنورد پیر در ارتفاعات فشم

این هم گزارشی که در سایتهای خبری منتشر شده که البته در برخی موارد راستش گفته نشده

 

انجمن پزشکی کوهستان ایران: خبری که در پیش روست گزارش حادثه قله هم هن توسط یکی از گروه های کوهنوردی تهران است که سه روز پیش در اینجا خواندید حالا به نوعی دیگر گزارش را می شنوید. سوالی که اینجا به ذهن می رسد: تا بحال چند بار شما به یک برنامه کوهنوردی دعوت شده اید که از طریق شبکه های اجتماعی با هم آشنا شده اند(و احتمالا قبلا هم هیچ آشنایی با هم نداشته اند) یا تا بحال چند بار از طریق شبکه های اجتماعی 30 کوهنورد که نه 5 کوهنوردی که با هم آشنایی ندارند به یک برنامه کوهنوردی رفته اند و قضایای دیگر . . . .   رییس جمعیت هلال‌احمر شمیرانات از نجات کوه‌نورد ۵۲ ساله پس از گذشت دو روز از ارتفاعات فشم خبر داد.
 
دکتر «ناصر چرخ‌ساز» گفت: در ساعت ۲۰ روز جمعه (دهم آبان ماه امسال) امدادگران کوهستان جمعیت هلال‌احمر شمیرانات از طریق تماس مردمی با سامانه ۱۱۲ در جریان مفقودشدن یک کوه‌نورد در ارتفاعات «قلعه مازیار» شدند و با توجه به کاهش شدید دمای هوا و همچنین کوهستانی بودن منطقه، بلافاصله یک تیم امدادی شامل پنج امدادگر به محل اعلامی اعزام گردید.

وی با بیان اینکه با حضور امدادگران و نجاتگران در محل حادثه، مشخص شد که یک گروه ۳۰ نفره که در شبکه‌‌ی اجتماعی با یکدیگر آشنا شده، با هدف صعود به ارتفاعات قلعه مازیار به منطقه «امامه فشم» عازم شدند که در مسیر برگشت متوجه عدم حضور یکی از اعضا می‌شوند، گفت: امدادگران در بررسی اولیه دریافتند که یک کوهنورد ۵۲ ساله در منطقه مفقود شده که با توجه به سن این فرد و کاهش دمای هوا، بلافاصله تیم‌های عملیاتی به منطقه وارد شدند.

رییس جمعیت هلال‌احمر شمیرانات افزود: با توجه به تاریکی هوا و احتمال یخ‌زدگی کوه‌نورد، بلافاصله امدادگران دیگر نیز به صحنه حادثه فرا خوانده شدند و ۲۵ نفر از نجاتگران کوهستان جمعیت هلال‌احمر شمیرانات توانستند پس از ساعت‌ها جست‌وجو و نجات و شناسایی محل احتمالی این فرد توسط بررسی علائم و سیگنال تلفن‌همراه وی را در عصر روزیکشنبه بیابند.

چرخ‌ساز با بیان اینکه این مرد ۵۲ ساله دچار سرمازدگی، ضعف و بی‌حالی شدید شده بود، گفت: امدادگران نسبت به انتقال این فرد به پایین کوتاه و اعزام به مراکز درمانی، اقدام کردند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پاییز 92، ،

نویسنده : روابط عموی گروه آوا تاریخ : پنج شنبه 16 آبان 1392



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به گروه کوهنوردی آوا مي باشد.